Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی در تعاون روستایی آذربایجان شرقی

جلسه شورای اقامه نماز با حضور دبیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، مدیر تعاون روستایی استان، معاونین و دبیران اقامه نماز ادارات و سازمان های تابعه در تعاون روستایی آذربایجان شرقی برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی در تعاون روستایی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نجفی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در این جلسه با ارائه گزارشی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه، با اشاره به دستور جلسه گفت: این جلسه بیشتر به‌منظور بررسی آیین‌نامه ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، ارائه دستورالعمل جدید جذب و ساماندهی ائمه جماعات، ارائه گزارش وضعیت نمازخانه‌ها و تجهیز و توسعه زیرساخت‌های نمازخانه‌ها، بررسی راهکارهای جذب مخاطب نمازهای جماعت و بررسی شاخص‌های ارزیابی ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود.

 مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: با برنامه‌ریزی در ترویج  و توسعه فرهنگ اقامه نماز می‌توان گام‌های مؤثری برداشت.

اکبر رنج گران افزود: اقامه نماز به‌صورت نماز جماعت در تعاون روستایی استان با حضور اکثریت همکاران و به بهترین شکل و شیوه و در مکانی مناسب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاجانی نیز در ادامه با اشاره به جایگاه و اهمیت نماز در جامعه توضیح داد: افراد در طول فعالیت روزمره خود علاوه بر وظایف اداری یک سری وظایف و اموری انجام می‌دهند که ازجمله آن‌ها برپایی اقامه نماز، پرداخت زکات و امربه‌معروف و نهی از منکر است که افراد در صورت پرداختن به این‌گونه مسائل است که عاقبت‌به‌خیر و سعادتمند می‌شود و همین پرداختن به برگزاری مناسب نماز نیز از وظایف اداری متولیان امر است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولانی که در صدر سازمان‌ها وادارات هستند در نماز جماعت حضورداشته باشند و با برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های مختلف و تأمین زیرساخت‌های لازم باید بیش از این‌ها در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز حرکت کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید