Iranian Agriculture News Agency

با دستور معاون اول رئیس جمهور انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی کانال آبیاری روستای شیرامین آذرشهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از آغاز عملیات اجرایی تفاهم‌نامه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای محرومیت‌زدایی خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی کانال آبیاری روستای شیرامین آذرشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  جبارعلی ذاکری در حاشیه جلسه آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بخش کشاورزی که هم‌زمان با روز ملی روستا و عشایر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون مشترک خدمت و محرومیت‌زدایی و فراکسیون مناطق محروم و رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد، به خبرنگاران گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی تفاهم‌نامه‌ای هستیم که بین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه‌های مختلف منعقدشده است.

وی هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را محرومیت‌زدایی و پیشرفت منطقه قلمداد کرد و افزود: این جلسه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد و همه استان‌ها به‌صورت برخط در آن شرکت داشتند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در آذربایجان شرقی آغاز عملیات اجرایی یکی از پروژه‌های جهاد کشاورزی به‌صورت نمادین اعلام و پخش خواهد شد.

ذاکری اضافه کرد: در این جلسه عملیات اجرایی پروژه احداث و بهسازی کانال آبیاری عمومی اوچ تپه روستای شیرامین شهرستان آذرشهر به طول یک هزار و ۳۰۰ متر با سطح مؤثر (اراضی تحت پوشش) ۴۵ هکتار و اعتبار ۳.۳ میلیارد تومان آغاز شد که ۶۰ بهره‌بردار از این پروژه استفاده خواهند کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید