Iranian Agriculture News Agency

آمارگیری از زنبورستان‌های استان آذربایجان شرقی آغاز شد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از آغاز آمارگیری از زنبورستانهای استان همزمان با سراسر کشور از هفته دوم مهرماه سال 1402 در استان خبر داد.

آمارگیری از زنبورستان‌های استان آذربایجان شرقی آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، صمد زمان زاد قویدل گفت: آمارگیری از زنبورستان‌های استان به مدت 13 روز از 15 مهرماه سال جاری تا پایان روز پنج‌شنبه 27 مهرماه در سطح استان توسط کارشناسان شبکه پهنه‌بندی جهاد کشاورزی و با همکاری اتحادیه زنبورداران انجام می‌گیرد.

در این خصوص از تمام زنبورداران درخواست می‌شود جهت شرکت در این آمارگیری علاوه بر ارائه آدرس دقیق محل اسکان کندوهای زنبورعسل خود، با کارشناسان پهنه‌بندی همکاری لازم را انجام داده و در زمان سرشماری کندوها در زنبورستان خود با در دست داشتن کارت ملی حضورداشته باشند.

وی بابیان اینکه در ایام سرشماری کندوهای عسل در آذربایجان شرقی هرگونه نقل‌وانتقال کندو ممنوع است تأکید کرد:  زنبوداران گرامی استان توجه داشته باشند که در محدوده زمانی ذکرشده از هرگونه نقل‌وانتقال کندوها  اکیداً" خودداری کنند.

شایان‌ذکر است زنبورداران می‌توانند برای اخذ اطلاعات بیشتر، با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و یا مدیریت امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان از طریق شماره تلفن 34494119 تماس حاصل کنند.

 

 

 

حجم ویدیو: 4.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید