Iranian Agriculture News Agency

منابع انسانی مهم‌ترین شاخص در توسعه کشور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: منابع انسانی مهم‌ترین شاخص در توسعه کشور است.

منابع انسانی مهم‌ترین شاخص در توسعه کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در مراسم تجلیل از بازنشستگان این سازمان، ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) گفت: نائل شدن به درجه بازنشستگی در نظام اداری آرزوی هر فردی است که در نظام اداری خدمت می‌کند. باید رسیدن به این درجه پر افتخار را به شما تبریک و تهنیت بگویم.

وی افزود: بدون شک خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در این مسیر پرپیچ و خم داشتند و باید از آن‌ها نیز به‌صورت ویژه قدردانی کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بیان کرد: در فرایند توسعه یک کشور عوامل زیادی نقش ایفا می‌کنند اما مهم‌ترین این عوامل نیروی انسانی است، به صورتی که اگر نیروی انسانی مناسب در دسترس نباشد از سایر منابع نیز نمی‌توان به نحو احسن استفاده کرد.

فتحی ادامه داد: مایه افتخار است که در سازمانی فعالیت می‌کنیم که جامعه هدف ما کشاورزان هستند که به تولید غذا برای مردم می‌پردازند و نان آور جامعه هستند.

وی تاکید کرد: اینکه فردی ۳۰ سال در چنین سازمانی فعالیت کند افتخار بزرگی است و باید به خود مباهات کند. برخی کارشناسان و مسئولین به‌صورت شبانه روزی به جامعه کشاورزی خدمت می‌کردند و این خانواده‌های آنان بودند که جای خالی آن‌ها را پر می‌کردند.

وی توضیح داد: به‌عنوان متولیان فعلی سازمان جهاد کشاورزی وظیفه داشتیم تا با برگزاری یک جشن از زحمات ۳۰ ساله بازنشستگان عزیز تقدیر کنیم. شاید لحظاتی بود که تنش‌هایی نیز به تناسب حساسیت کار ایجاد می‌شد. همانطورکه این تنش‌ها در هر خانواده ای نیز ایجاد می‌شود اما همواره ارزش کار یکدیگر را می‌دانستیم و قدردان زحمات هم بودیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید