Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه برتر سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به‌عنوان رتبه اول در سطح وزارت جهاد کشاورزی و رتبه سوم در سطح کشور در زمینه انتشار اسناد در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات انتخاب شد.

کسب رتبه برتر سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بر اساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب سال 1388 مجمع تشخیص مصلحت نظام راه‌اندازی شد تا اطلاع‌رسانی شفاف و روشنگرانه را در نظام اداری کشور ارتقا دهد.

وزارت جهاد کشاورزی در سال 1396 به این سامانه متصل شد و در حال حاضر با 77 زیرمجموعه خود در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات فعال است.

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی موفق شد در این سامانه با انتشار هشت هزار و 66 سند رتبه اول در زیرمجموعه‌های وزارت جهاد کشاورزی و رتبه سوم کشور بین دو هزار و 151 دستگاه اداری عضو سامانه را کسب کند. سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با انتشار هزار و 12 سند رتبه دوم در سطح وزارت جهادکشاورزی و رتبه 18 در سطح کشور، سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با انتشار 751 سند رتبه سوم در سطح وزارت جهادکشاورزی و رتبه 19 در سطح کشور، سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با انتشار 408 سند رتبه چهارم در سطح وزارت جهادکشاورزی و رتبه 33 در سطح کشور و سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با 123 سند رتبه پنجم در سطح وزارت جهادکشاورزی و رتبه 61 در سطح کشور را در بین زیرمجموعه‌های وزارت جهاد کشاورزی به خود اختصاص دادند.

در بین دستگاه‌های اداری عضو سامانه در سطح کشور، سازمان برنامه‌وبودجه کشور رتبه اول، وزارت نفت رتبه دوم، سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی رتبه سوم و وزارت جهاد کشاورزی رتبه چهارم را در انتشار اسناد عمومی به خود اختصاص داده‌اند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید