Iranian Agriculture News Agency

تجدید میثاق مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با شهدای دفاع مقدس

جمعی از مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و ادارات تابعه سازمان در آیین میهمانی لاله‌ها در آخرین روز از هفته دفاع مقدس و هم‌زمان با سراسر کشور با شهدای دفاع مقدس و جهادگران شهید تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با شهدای دفاع مقدس

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در آخرین روز هفته دفاع مقدس، جمعی از مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با حضور در آیین میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای تبریز هم‌زمان با سراسر کشور به غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا پرداخته و با شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

مشاور رئیس سازمان و سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: تجدید میثاق با شهدا به همه ما یادآوری می‌کند که برای برپایی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی چه جوانان و عزیزان برومندی جان خود را فدا کردند بنابراین باید همه تلاش خود را انجام دهیم تا در روز قیامت در محضر امام راحل و شهدای عظیم‌­الشان سرافکنده و سیه‌رو نباشیم.

وحید کاظم زاده بر نقش ویژه جهاد سازندگی در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جهاد سازندگی در جبهه‌های جنگ تحمیلی خط‌شکن بود. آن‌ها با جان‌فشانی جلوتر از دیگران به احداث جان‌پناه و سنگر می‌پرداختند تا رزمندگان اسلام را از آتش دشمن حفظ کنند.

وی افزود: اگر راه و روش شهدا و رزمندگان را در فعالیت خود به ‌عنوان الگو قرار دهیم و از آن‌ها درس بگیریم بر مشکلات و دشواری‌ها فائق خواهیم آمد.

این مراسم ساعت 15 پنج‌شنبه 6 مهرماه هم‌زمان با سراسر کشور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید