Iranian Agriculture News Agency

امنیت و آرامش کشور را مدیون شهدای والامقام هستیم

فرمانده سپاه عاشورا گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور را مدیون شهدای والامقام هستیم.

امنیت و آرامش کشور را مدیون شهدای والامقام هستیم

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  سردار اصغر عباسقلی زاده در مراسم غبارروبی مزار شهید مدافع امنیت حسین اجاقی به مناسبت سالگرد شهادتش که با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان استانی، مهرداد پاکار مشاور وزیر و فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، شهرام شفیعی معاون سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه سازمان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد افزود: با وجود اینکه امسال نیز معاندان و دشمنان اسلام و انقلاب فراخوان‌های مختلف و متعددی برای حضور مردم در خیابان‌ها داده بودند، اما بصیرت مردم بار دیگر برای همه جهان نمایان شد و کسانی که امید به پایان نظام جمهوری اسلامی بسته بودند، شکست خوردند.

 وی شهادت حسین اجاقی را مایه عزت و سربلندی مردم آذربایجان و تبریز قلمداد کرد و با بیان اینکه این شهادت نشان دهنده عمق کینه دشمنان علیه مردم مؤمن و متدین ایران اسلامی بود، یادآور شد: امنیت و آرامش کنونی کشور را مدیون این شهدای والامقام هستیم.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس، سلامت، مدافعان حرم و امنیت برای حفظ و اعتلای اسلام و نظام اسلامی جان شیرین خود را فدا کردند، بیان کرد: شهادت بالاترین افتخار برای عاشقان خدا است.

وی شهادت را باعث سعادت و رستگاری انسان‌های وارسته خواند و ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام با وجود تمام کمبودها و کاستی‌ها با صلاح ایمان و تعهد مسیر عاشورایی را طی کردند و اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم خود درباره ایران دست یابند.

سردار عباسقلی زاده شرایط ایران در سال‌های آغاز جنگ تحمیلی را بسیار سخت و دشوار و فاقد هرگونه آمادگی دفاعی در بین نیروهای مسلح توصیف و اضافه کرد: در کنار مشکلات لجستیکی، تمام شهرهای کشور در آن موقع با منازعات سیاسی و جناحی مواجه بودند.

وی تنها عامل پیروزی و موفقیت جمهوری اسلامی طی دهه‌های گذشته را مجاهدت و الگوگیری از نهضت عاشورا دانست که امروز ایران اسلامی را به اقتدار و صلابت بی مانند رسانده است.

 

 

 

 

 

 

حجم ویدیو: 7.14M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید