Iranian Agriculture News Agency

خون شهدا زمینه‌ساز تنومندتر شدن درخت نظام مقدس جمهوری اسلامی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه مقاومت 57 فجر سازمان در پیامی به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس و اولین سالگرد شهید مدافع امنیت، برادر بسیجی جهادگر حسین اجاقی، ضمن اعلام آمادگی مجدد سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برای حضور پرشور در برنامه‌های مختلف کنگره ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی، با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سنگرساز بی سنگر، مدافع حرم و مدافع امنیت، خون شهدا را زمینه‌ساز تنومندتر شدن درخت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

خون شهدا زمینه‌ساز تنومندتر شدن درخت نظام مقدس جمهوری اسلامی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  متن پیام کامل اکبر فتحی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در آخرین روز شهریور ماه 1359، ارتش بعثی عراق با دستور صدام حسین و با زمینه سازی استکبار جهانی و همکاری بلوک شرق و غرب، هجومی علیه کشور ما آغاز کرد که پایان آن 8 سال زمان برد و به طولانی ترین جنگ کلاسیک قرن معاصر مبدل شد. در این 8 سال، وقایع ناخوشایند زیادی برای مردم ما و این وطن همیشه پایدار رقم خورد. چه جوانانی که با عزم مقابله با خصم، رهسپار جبهه ها شدند و چندی بعد پیکر بی جان آنها به دامان عزیزانشان بازگشت. چه خانه هایی که ویران نشد و چه خانواده هایی که سرگردان و آواره نشدند. هجوم دشمن همه گیر بود و شرق و غرب در کنار هم آوای براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی را در گوش دیکتاتور تکریتی عراق نجوا می کردند. او نیز سرمست از حمایت همه جانبه بلوک شرق و غرب، پاسخ به مابقی سوالات خبرنگاران را موکول به نشست خبری هفته آینده در تهران کرد. اما صدام حسین و پشتیبانانش سخت در اشتباه بودند.

آنان نمی دانستند که در مکتب روح الله و فرزندانش، چه کشتن دشمن و چه کشته شدن توسط خصم، هر دو پیروزی است. اینکه در مکتب اسلام شکستی وجود ندارد، یا در جنگ پیروزی نصیب مسلمین خواهد شد و یا شربت شهادت در میدان مقابله سر کشیده و در بهشت عدن الهی همنشین اولیا و اوصیا خواهند شد.

آنان نمی دانستند در برابر تجهیزات پیشرفته ای که رهسپار زرادخانه حزب بعث کرده اند، جوانانی برومندی به میدان می آیند که مجهز به سلاح ایمان و تقوایند. جوانانی که جان عزیز را در طبق اخلاص گذاشته و میانه میدان جهاد آمدند. آنان نمی دانستند که در میانه میدان جنگ، با جهادگرانی روبرو خواهند شد که بر فراز بولدوزرها و ماشینهای راهسازی، زیر باران خمپاره های فرانسوی و آمریکایی، مشق عاشقی می کنند و مدال سنگرساز بی سنگر بر سینه خواهند زد.

جنگ، روزهای ناخوشایندی را برای مردم ما رقم زد اما از میان صفحات آن، گنجی هویدا شد که برگ برگش داستان شور و عشق و حماسه بود. داستان مردمانی که ایستاده می میرند و یک وجب از خاک وطن را به دشمن نمی دهند. داستان سنگرسازان بی سنگری که اگر مجاهدت های ایثارگرانه آنها نبود، شاید سرنوشت جنگ به صورت دیگری رقم می خورد.

در شهریور 1401، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و سردمداران غربی آنها با این خیال خام که می توانند با فتنه انگیزی، درخت تنومند جمهوری اسلامی را بخشکانند، با هجمه رسانه ای اواضع کشور را متنشج کردند. اما آنها دوباره در غفلت بودند. آنها از خاطر برده بودند که جوانان این کشور، مرد میدانهای سخت می باشند. مردان شهادت و ایثار. مردانی چون حسین اجاقی عزیز، که جان در ره امنیت و ثبات کشور عطا می کنند اما نمی گذارند خدشه ای بر درخت تنومند جمهوری اسلامی وارد شود.

اینجانب به نمایندگی از همه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، بسیجیان پایگاه مقاومت 57 فجر سازمان و ادارات تابعه سازمان و همه بهره برداران و کشاورزان عزیز در استان ، ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس و اولین سالگرد شهید مدافع امنیت، برادر بسیجی جهادگر حسین اجاقی، آمادگی مجدد سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی را برای حضور پرشور در برنامه های مختلف کنگره ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی اعلام داشته و با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سنگرساز بی سنگر ، مدافع حرم و مدافع امنیت، بر این باور هستیم که خون شهدا زمینه ساز تنومندتر شدن درخت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

 

اکبر فتحی

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی»

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید