Iranian Agriculture News Agency

تشکیل اکیپ پایش و مکان‌یابی شیلاتی در استان آذربایجان شرقی

اکیپ پایش و مکان‌یابی شیلاتی در استان آذربایجان شرقی تشکیل شد.

تشکیل اکیپ پایش و مکان‌یابی شیلاتی در استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مدیریت شیلات و آبزیان استان آذربایجان شرقی برای سرعت بخشیدن به توسعه بخش شیلات و تحقق اهداف مورد نظر در سطح شهرستان‌ها، با لحاظ کردن موقعیت و پتانسیل‌های موجود هر شهرستان و شناسایی موانع تولید موجود در هرمنطقه نسبت به تشکیل اکیپ پایش و مکان‌یابی اقدام کرده است.

مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی هدف از تشکیل این اکیپ را بررسی مناطق مختلف مستعد در این استان برای پتانسیل‌یابی بیان کرد و گفت: درصدد هستیم با شناخت صحیح و بازدید میدانی از مناطق و با همراهی مسئولین شهرستانی به امر سرمایه‌گذاری در بخش شیلات و آبزیان سرعت مضاعف داده و به دستاوردهای مطلوب و مدنظر توسعه این بخش نائل شویم.

جواد گوزلی افزود: به همین منظور شهرستان‌ها به ترتیب اولویت وجود منابع بالقوه در برنامه پایش قرار گرفته و وضعیت تولید و پتانسیل‌های شیلاتی بررسی می‌شوند و برای عملیاتی‌کردن برنامه‌های افزایش تولید آبزیان  و جذب انواع سرمایه‌گذار درشهرستان‌ها در دستور کار قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: دراین راستا برنامه‌ریز‌های اولیه بازدید میدانی با توجه به پتانسیل‌های بالقوه شهرستان میانه توسط اکیپ بازدید کننده شامل کارشناسان مدیریت شیلات و امور آبزیان استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میانه از پایاب سدهای غیرشرب و حاشیه منابع آبی مستعد این شهرستان آغاز شده و این حرکت جهادی اقدامی نو در حوزه آبزی پروری بوده و مناطق بدون مشکل و قابل سرمایه‌گذاری را برای انواع سرمایه‌گذاران مشخص می‌کند.

مدیر شیلات سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در خاتمه ضمن ابراز امیدواری توضیح داد:  با همکاری و مساعدت مسئولین شهرستان‌ها در سال‌های آتی شاهد سرعت بیشتری در توسعه آبزی‌پروری در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید