Iranian Agriculture News Agency

مشارکت بنیاد برکت در طرح های پیشران آبزی‌پروری تا سقف 600 میلیارد ریال

پیرو پیگیری‌ها و جلسات متعدد سازمان شیلات ایران و مدیران بنیاد برکت، برای اولین بار کمیته آبی بنیاد برکت در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی در حوزه طرح‌های آبزی‌پروری در مسیر رونق و جهش تولید تسهیلات اعطا می‌کند.

مشارکت بنیاد برکت در طرح های پیشران آبزی‌پروری تا سقف 600 میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب افزود: مشارکت این بنیاد جهت توانمندسازی اقتصادی و تجمیع سرمایه‌های خرد در مناطق محروم است.

جواد گوزلی با بیان اینکه متقاضیان شامل افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند جهت دریافت تسهیلات از این بنیاد طبق شرایط اعلامی اقدام کنند گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات کمتر از 500 میلیون تومان به خصوص طرح‌های مزارع خرد جهت رفع مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و ارتباط با تسهیل‌گران و رابطین بنیاد برکت که در تمامی شهرستان‌ها مستقر هستند اقدام کنند، لازم به ذکر است که کارمزد این تسهیلات 6 درصد است.  

وی ادامه داد: متقاضیان دریافت تسهیلات بیشتر از 500 میلیون تومان تا سقف 20 میلیارد تومان در طرح‌های بنگاه محور بزرگ و نوآور و دانش‌بنیان می‌توانند شخصاً از طریق ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی به آدرس https://app.barkat.ir  اقدام به درخواست تسهیلات با کارمزد 12 تا 16 درصد با یک سال تنفس و پنج سال اقساط کنند .

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان افزود: این بنیاد در 45 طرح پیشران آبزی‌پروری در سطح کشور تا سقف 60 میلیارد تومان مشارکت می‌کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید