Iranian Agriculture News Agency

برپایی موکب شهدای جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در مشهد

در ایام پایانی ماه صفر موکب شهدای جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی برای خدمات‌رسانی و پذیرایی از زائران امام مهربانی‌ها در مشهد مقدس برپا شد.

برپایی موکب شهدای جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در مشهد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با تسلیت ۲۸ صفر سال روز رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) و ۳۰ صفر شهادت غریبانه حضرت امام رضا (ع) گفت: این موکب با همت و همکاری اعضا سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی برپا شده و در خدمت زوار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نجفی افزود: هدف از برگزاری این موکب ضمن ارائه خدمت خالصانه به زائران، اشاعه و ترویج فرهنگ اسلامی به ویژه فرهنگ رضوی است.

وی ادامه داد: در این موکب همه بسیج شده‌اند تا ارادت خود را نسبت به ائمه اطهار به خصوص امام رضا (ع) نشان دهند و در ثواب این کار معنوی شریک شوند.

وی با تشکر از همکاران و مدیران مجموعه جهاد کشاورزی استان گفت: امروزه بحث بسیار مهم در باره محرم و صفر و اربعین زنده نگه داشتن آن‌ها توسط خود مردم در قالب خدمت‌رسانی است که این بهترین نوع جهاد تبیین در مقابل دسیسه‌های دشمنان است چرا که دشمنان دین همیشه از وحدت مسلمانان ضربه خورده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علی رضایی مسئول موکب شهدای جهاد سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تمامی خیرین و بهره‌برداران بخش کشاورزی استان در تامین اقلام این موکب گفت: این موکب به همت نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و با هماهنگی دفتر نماینده محترم ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی و با همکاری سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی تشکیل شده و تا آخرین روز ماه صفر در خدمت زائرین محترم امام رضا (ع) خواهد بود.

حجم ویدیو: 13.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید