Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی خبر داد:

توزیع مرحله دوم اقلام اساسی ایام محرم و صفر به میزان 992 تن در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از توزیع مرحله دوم اقلام اساسی شامل برنج تایلندی، شکر، برنج هندی، گوشت قرمز و گوشت مرغ ویژه دهه آخر صفر 1402 به میزان 992 تن خبر داد.

توزیع مرحله دوم اقلام اساسی ایام محرم و صفر به میزان 992 تن در آذربایجان شرقی

اکبر فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در خصوص توزیع دو مرحله‌ای کالاهای اساسی در ایام محرم و صفر در استان گفت: توزیع مرحله نخست اقلام اساسی مورد نیاز در ماه محرم و صفر  با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان از 28 تیرماه شروع شد. در  مرحله اول توزیع اقلام اساسی محرم و صفر به میزان 1203 تن در آذربایجان شرقی انجام شد. مرحله دوم این طرح نیز که از 24 مردادماه آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه کالاها صرفاً برای توزیع در ماه‌های محرم و صفر در بین هیئت‌ها، تکایا و دسته‌های عزاداری در نظر گرفته ‌شده است و توزیع این اقلام با نرخ‌های مصوّب تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ و شرکت پشتیبانی امور دام استان، مقدار تعیین‌شده از این اقلام را براساس برش شهرستانی به هیئت‌های مذهبی و مواکب که از سوی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تبلیغات اسلامی استان معرفی می‌شوند، تحویل می‌دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: این اقلام به‌منظور تهیه و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار هیئت‌های مذهبی، مواکب، تکایا و دسته‌های سوگواری و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر استان قرار می‌گیرند. 

فتحی ادامه داد: مجموع کل کالاهای اساسی اختصاص‌یافته در مرحله دوم به استان برای ایام محرم و صفر 992 تن است که به تفکیک سهمیه برنج هندی 271 تن، شکر 279 تن ، برنج تایلندی رده ب 117 تن ، برنج تایلندی هومالی 191 تن و گوشت قرمز منجمد 96 تن و گوشت مرغ 38 تن است. 

وی مجموع اقلام اساسی ایام محرم و صفر برای توزیع بین هیئت‌های مذهبی، تکایا، دسته‌های سوگواری و... را دو هزار و 195 تن اعلام کرد. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید