Iranian Agriculture News Agency

اعزام کاروان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به راهپیمایی عظیم اربعین

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و رئیس ستاد اربعین سازمان جهاد کشاورزی استان از اعزام کاروان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به راهپیمایی عظیم اربعین خبر داد.

اعزام کاروان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به راهپیمایی عظیم اربعین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، با اشاره به اعزام کاروان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به راهپیمایی عظیم اربعین بیان کرد: 42 نفر از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و ادارات تابعه در قالب یک کاروان با اتوبوس به سمت مرز مهران حرکت کردند تا به جمع عاشقان اباعبدالله(ع) در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بپیوندند.

وی افزود: امسال برای اولین بار کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در قالب کاروان به این راهپیمایی با شکوه اعزام می‌شوند و تلاش خواهیم کرد در سال آتی بستر حضور تعداد بیشتری از کارکنان را فراهم کنیم.

لازم به ذکر است که برنامه اردوی زیارتی پیاده روی اربعین به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و با همکاری حوزه ریاست سازمان و پایگاه مقاومت بسیج و امور اداری و رفاه و پشتیبانی سازمان انجام شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید