Iranian Agriculture News Agency

توسط کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و ادارات تابعه انجام شد

کمک21 میلیارد و 100 میلیون ریالی به موکب های اربعین

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و رئیس ستاد اربعین سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از اهداء و کمک نقدی یک میلیارد و 100 میلیون ریالی و کمک غیر نقدی20 میلیارد ریالی کارکنان این سازمان، ادارات و شرکت‌های تابعه به موکب‌های اربعین وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

کمک21 میلیارد و 100 میلیون ریالی به موکب های اربعین

حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی اربعین، گفت: پیاده روی اربعین حسینی نماد اقتدار جهان اسلام در مقابل جهان کفر است. خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افتخار و مایه مباهات است.

وی افزود: راهپیمایی اربعین علاوه بر اینکه فرصتی برای عزاداری و تسلیت با اهل بیت عصمت و طهارت (خاندان پیامبر) است، دارای اهمیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: راهپیمایی اربعین به‌عنوان یک رویداد تاریخی، ماندگاری و احیای تاریخ و فرهنگ اسلامی را تثبیت می‌کند. این راهپیمایی فرصتی برای حفظ و ماندگاری واقعه عاشورا، برقراری ارتباطات اجتماعی، تقویت روابط بین اقشار جامعه و تقویت وحدت و همبستگی بین مسلمانان است.

حجت الاسلام و المسلمین نجفی، راهپیمایی اربعین را موجب پیوند جامعه مسلمان دانست و افزود: این راهپیمایی مسلمین را در قالب یک جمعیت بزرگ و متحد به هم متصل می‌کند و پیام صلح، عدالت و آزادی را به دنیا ارسال می‌کند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی هم می‌توانند در قالب کمک رسانی (نقدی و غیرنقدی) و هم در قالب فرهنگ‌سازی در بین کارکنان خود سهم به‌سزایی در این حرکت عظیم دشمن شکن داشته باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان بیان کرد: با پیگیری‌های ستاد اربعین سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، حدود یک میلیارد و 100 میلیون ریال به صورت کمک نقدی از مجموعه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، ادارات وابسته و مجموعه‌های مرتبط جمع آوری و به حساب موکب وزارت جهاد کشاورزی واریز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی با بیان اینکه اقلام غیرنقدی زیادی نیز در مجموعه تحت پوشش سازمان جهاد کشاورزی به موکب‌های اربعین اهدا ء شده است، در این خصوص گفت: 1.5 تن برنج، ۵ تن آرد، ۸۰۰ کیلوگرم شکر، 2 هزار آب معدنی، ۳۰۰ کیلوگرم قند، ۵۰۰ کیلوگرم سیب زمینی، ۸۰ جعبه سیب، ۲۰۰ لیتر گلاب، ۵۰ بطری روغن مایع، ۲۰ عدد روغن جامد ۵ کیلویی، ۷۰ بسته رب گوجه فرنگی، ۲ گونی ذرت، ۲۰۰ کیلوگرم پیاز، بسکوئیت به ارزش 21 میلیون تومان، ۲۰۰ کیلو پنیر، ۲۰۰ بسته نان و۵۰ بسته ماکارونی از اقلام کمک‌های غیرنقدی به موکب‌های اربعین بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید