Iranian Agriculture News Agency

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

اختصاص 3100 میلیاردتومان برای تکمیل پروژه شبکه‌های آبیاری

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: سه هزار و 100 میلیارد تومان به تکمیل پروژه شبکه‌های آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور در استان آذربایجان شرقی اختصاص خواهد یافت.

اختصاص 3100 میلیاردتومان برای تکمیل پروژه شبکه‌های آبیاری

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، صفدر نیازی در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح هم‌زمان ۸۳ پروژه بخش کشاورزی آذربایجان شرقی که به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار آذربایجان شرقی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و دیگر مقامات استانی در تبریز برگزار می‌شد، گفت: طبق توافقی که با سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی داشته‌ایم، مقرر شد به هر میزان استان اعتبار به پروژه‌های آب و خاک اختصاص دهد، معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی دو برابر آن اعتبار اختصاص خواهد داد که اعتبار ملی است.

وی در خصوص پروژه شبکه‌های آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور گفت: این پروژه ۲۲۷ هزار هکتار بوده است و ۱۰ استان را شامل می‌شود و ۱۲۷ هزار هکتار از این پروژه تحویل مردم شده است و ۱۰۰ هزار هکتار آن در حال اجراست.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کرد و گفت: ۱۰۰ هزار هکتار باقی‌مانده از پروژه شبکه‌های آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور تا پایان سال ۱۴۰۳ تحویل مردم شود.

نیازی از اختصاص ۴۵ هزار میلیارد تومان برای اتمام طرح شبکه‌های آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور خبر داد و افزود: از این میزان سه هزار و 100 میلیارد تومان به استان آذربایجان شرقی اختصاص داده خواهد شد.

وی افزود: حدود ۴۲۰ میلیارد تومان برای شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی مورد نیاز استان آذربایجان شرقی خواهد بود و هر میزان اعتبار برای تکمیل پروژه نیاز باشد، آن را تامین خواهیم کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید