Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

ضرورت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس یک ضرورت است.

ضرورت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جلسه گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی که حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشت ضمن بیان این مطلب افزود: یاد و خاطره و صبر و ایثار این عزیزان همیشه باید پاس داشته شده و گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه ما باید ادامه دهندگان راه مردان ایثار، شهادت، جانبازی و آزادگان سرافراز باشیم، ادامه داد: این صبر و مقاومت باید به نسل‌های بعدی منتقل شود، در تمام دنیا از مردان و قهرمانان جنگ و مقاومت تجلیل می‌کنند، زیرا آنان افتخارآفرینان و پرچم داران ایران اسلامی در تمام مرزهای کشور هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: پرچم جمهوری اسلامی 45 سال است که در اثر ایثار و از خود گذشتگی شهدای گرانقدر و جانبازان معزز و آزادگان سرافراز در حال اهتزاز است و انشاءا... تا قیام حضرت ولی عصر این حکومت پایدار و مستدام خواهد بود.

وی بیان کرد: ما اکنون به روحیه صبر و ایثار آزادگان سرافراز برای پیروزی در جنگ اقتصادی نیاز مبرم داریم، امروز فرم و مرام جنگ دشمن علیه نظام مقدس اسلامی به محاصره اقتصادی تغییر یافته است ما باید با هوشیاری و به‌کارگیری دانش و فن تولید در این کار هم موفق باشیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: لازمه موفقیت در این راستا، فرهنگ و مدیریت و روحیه جهادی است که در تولید محصولات کشاورزی باید به‌کار گرفته شود، بسیار واضح و مشخص است که صبر و مقاومت هزینه دارد. ولی نتایج درخشانی در پس این مقاومت نهفته است و آن شعله ورشدن ایمان درونی و خودباوری مردم ماست.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(سلام الله علیها)، سرآمد آزادگان جهان است و ما به‌عنوان شیعه به خود می‌بالیم که در بحث آزادگی چنین، الگو و اسوه‌ای را داریم، ادامه داد: الگوی آزادگان در زمان اسارت حضرت زین‌العابدین و حضرت زینب(س) بودند. آنها در طول دوران اسارت نیز همچون حضرت زینب(س) دست از تبلیغ دین برنداشتند و با مقاومت در برابر سختی‌ها و شکنجه پای اصول خود محکم ایستادند.

 فتحی با بیان اینکه جهادسازندگی آذربایجان شرقی در طول هشت سال دفاع مقدّس در قالب تیپ مهندسی رزمی 57 فجر، 57 نفر آزاده سرافراز داشته است، افزود: از این تعداد 26 نفر به‌صورت داوطلب مردمی و 31 نفر نیز از همکاران جهادسازندگی هستند که هم اکنون فقط 3 نفر از این آزادگان از همکاران شاغل هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوحی از دو نفر از آزادگان جهادگر سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی آقایان کریم عبدی  و حسین مهدیلویی تجلیل شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید