Iranian Agriculture News Agency

خبرنگاری هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌ویژه فعالان رسانه‌ای در بخش کشاورزی تبریک گفت.

خبرنگاری هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن کامل پیام اکبر فتحی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بشرح زیر است:

«خبرنگاران ، وجدان بیدار ملت و تلاشگران عرصه های آگاهی و پیشرفت جامعه اسلامی محسوب می شوند.

17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گرامی باد

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلندنظر عرصه اطلاع رسانی اند. خبرنگاری حرفه نام‌آوری و نان‌آوری نیست؛ هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است. چه بسیارند غیور مردان و آزاد زنانی که جان شیرین را در راه پاسداری از قلم حق نویس خود فدا کرده‌اند و نام آنان همواره بر تارک «حق گویی و آزاداندیشی» می‌درخشد. رشد و توسعه  فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.

همت والای خبرنگاران در انعکاس اخبار و گزارشات سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به منظور ارتقای توان بخش کشاورزی استان ارزشمند و ستودنی است .

اینجانب وظیفه خود می دانم ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار، از همت و تلاش تمامی اهل قلم، گزارشگران و تصویر برداران این عرصه زیبا و خطیرکه حاصل آن پاسخگویی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران  و رضایت مردم  و جامعه می باشد تقدیر و تشکر نمایم. امیدوارم در پناه ایزد منان درسایه زعامت مقام عظمای ولایت موفق و موید باشید.

 

اکبر فتحی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی»

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید