Iranian Agriculture News Agency

معرفی رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، مدیر برتر استانی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر و رئیس کمیسیون ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی و مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی با اهدای لوح مشترکی از رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی تجلیل کردند.

معرفی رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، مدیر برتر استانی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در متن لوح تقدیر اهدایی هوشنگ محمدی و محمدرضا قائد عبدی به یوسف شیخ زاده مرند آمده است:

 «خدمت به شهدا و اسلام ناب محمدی (ص)، موهبتی است که روزی همگان نخواهد بود و برگزیدگانی خاص از آن متنعم خواهند شد، و شما سند افتخارآمیز خدمت به مجاهدان سرو قامت هشت سال دفاع مقدس هستید.

به فضل الهی و مدد ارواح طیبه شهدا و با تاسی از فرامین رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (قدس ره) و مقام عظمای ولایت، گام های موثر، ارزشمند و ماندگاری در راستای ترویج معارف بلند سنگرسازان بی سنگر و حافظان دین خدا برداشته اید. براساس رصد و پایش شورای مدیران اداره کل امور ایثارگران، از میان شاخص های متعدد در حوزه عملکردی، جنابعالی به عنوان مدیر برتر استانی برگزیده شده و این لوح سپاس به پاس زحمات خالصانه، تقدیم حضورتان می گردد.

از باب فرموده شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» تلاشهای مجدانه جنابعالی را ارج نهاده، و توفیقات روزافزون تان در تحقق آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان (ره) و نیز منویات ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم.»

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید