Iranian Agriculture News Agency

استحکام اصول آزادگی، شرافت و ظلم ناپذیری در تاریخ با عاشورای حسینی

در هشتمین روز از ماه محرم و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

استحکام  اصول آزادگی، شرافت و ظلم ناپذیری در تاریخ با عاشورای حسینی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  این مراسم با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونان سازمان، مدیران ادارات تابعه و جمعی از همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

در این مراسم عزاداران حسینی در ابتدا به قرائت زیارت پرفیض عاشورا پرداختند و پس‌ازآن مراسم سینه‌زنی و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را پیشوای همه انسان‌های آزاده و شریف جهان دانست و افزود: حرکت و قیام امام حسین(ع) یک حرکت آزادی خواهانه و انسانی بود که علاوه بر محکم کردن بنیان‌های دین مبین اسلام، اصول آزادگی، شرافت و ظلم ناپذیری را در تاریخ مستحکم کرد.

اکبر فتحی افزود: واقعه عاشورا به‌خوبی نشان می‌دهد که جریان‌سازی‌های خصمانه دشمن می‌تواند آن‌چنان حق و باطل را درهم آمیزد که اندکی پس از رحلت پیامبر مبین اسلام، بزرگ‌ترین ظلم و جور تاریخ را در حق نزدیک‌ترین انسان‌ها به آن حضرت و اهل‌بیت او روا دارند.

 

 

 

 

 

 

حجم ویدیو: 31.57M | مدت زمان ویدیو: 00:05:09
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید