Iranian Agriculture News Agency

شش ماه زندان برای قصاب متخلف در اسکو

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی از صدور حکم زندان برای قصاب متخلفی که با همکاری نکردن با کارشناس نظارت بهداشتی شهرستان اسکو اقدام به توهین و ضرب و جرح عمدی وی کرده بود، خبر داد.

شش ماه زندان برای قصاب متخلف در اسکو

 

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد با اعلام این خبر افزود: همکاران اداره دامپزشکی شهرستان اسکو طبق وظیفه قانونی خود به‌طور مستمر از مراکز تولید، بسته‌بندی و عرضه مانند قصابی و مرغ فروشی‌ها سطح شهر بازدید و نظارت بهداشتی انجام می‌دهند که طی این بازدیدها قصاب متخلف با تمرد از همکاری با کارشناسان نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان اسکو اقدام به تهدید و ضرب‌وجرح عمدی کرد که پس از شکایت از فرد متخلف، متهم به لحاظ شدت مجازات اسلامی به 6 ماه حبس تعزیری در نزدیک‌ترین زندان محل اقامت محکوم شد.

وی در ادامه توضیح داد: حفظ بهداشت و سلامت عمومی مردم خط قرمز اداره کل دامپزشکی استان بوده و با هر فرد متخلفی که بخواهد به خاطر منفعت شخصی سلامت مردم را با خطر مواجه کند با برخورد قاطع و قانونی دامپزشکی استان مواجه خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان در پایان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه بهداشت مواد و فرآورده‌های خام دامی مراتب را با شماره تلفن 1512 در میان بگذارند تا کارشناسان این اداره در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع را بررسی و از تخلف انجام شده ممانعت به عمل‌ آورند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید