Iranian Agriculture News Agency

تشکیل بسیج در ادارات تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب

جلسه نظارت ستادی حوزه یک از پایگاه مقاومت ۵۷ فجر جهاد کشاورزی با حضور رئیس سازمان و فرمانده پایگاه مقاومت 57 فجرجهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و فرمانده حوزه یک بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه عاشورا برگزار شد.

تشکیل بسیج در ادارات تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه 57 فجر سازمان در این جلسه بااهمیت خواندن و الزام وجود بسیج در ادارات گفت: فلسفه تشکیل بسیج در ادارات تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب و اقدامات فرهنگی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اکبر فتحی وجود کانون‌های فرهنگی در سازمان ازجمله حوزه نمایندگی ولی‌فقیه را در هم‌افزائی اقدامات فرهنگی مثبت ارزیابی کرد و گفت: روشنگری و بصیرت افزایی کارکنان در حوزه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی از مهم‌ترین مأموریت‌های کانون‌های فرهنگی سازمان ازجمله بسیج است.

 فتحی اقدامات فرهنگی از جمله تشکیل گروه‌های جهادی، میز خدمت، دیدار با خانواده معظم شهدا، توجه به مناسبت‌ها و برگزاری مسابقات فرهنگی و تشکیل کاروان‌های زیارتی تحت عناوین راهیان نور به مناطق جنگی را از دیگر فعالیت‌های بسیج برشمرد.

سرهنگ سیروس رضایی فرمانده حوزه یک کارمندی ادارات کل سپاه عاشورا نیز در این جلسه بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی از سازمان‌هایی است که در مأموریت‌های خدمت‌رسانی به مناطق محروم، تشکیل میزهای خدمت، در دسترس بودن برای آحاد مردم و تشکیل کارگاه‌های بصیرت افزایی جزء برترین ادارات است.

وی از پشتیبانی سازمان در مأموریت‌های بسیج قدردانی کرد و از معاون مدیریت پشتیبانی سازمان، بهروز پوری به جهت برگزاری برنامه‌های ورزشی حوزه قدردانی کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید