Iranian Agriculture News Agency

هماهنگی برای خرید تضمینی گندم در شهرستان هشترود

جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان هشترود برگزار شد.

هماهنگی برای خرید تضمینی گندم در شهرستان هشترود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم به ریاست فرماندار شهرستان هشترود و با حضور مدیر و کارشناسان جهاد کشاورزی هشترود، مدیریت امور زراعت سازمان ، معاونت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، مدیران مراکز خرید، ریاست تعاون روستایی، رئیس خانه کشاورز و سایر اعضای کارگروه گندم در محل فرمانداری هشترود تشکیل شد.

فرماندار شهرستان هشترود در این جلسه باعنایت به حساسیت موضوع، آمادگی کامل نهادهای مربوطه در امر خرید تضمینی گندم شامل جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، اداره غله، صنعت و معدن، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات را خواستار شد و نسبت به عدم خروج گندم به شهرستان‌های مجاور و خرید فقط از طریق شبکه دولتی تاکید کرد.

وی امیدوار است: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی و افزایش میزان خرید تضمینی و پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران بارقه امیدی در کشاورزان زحمتکش منطقه ایجاد شود.

اردشیر عسگری، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هشترود در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت مزارع گندم شهرستان، میزان سطح زیر کشت، میزان تولید، مدیریت‌های مرحله داشت، حمایت‌های ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره)در خصوص طرح جهش تولید در دیم‌زارها پرداخت و سایر اعضای جلسه مطالبی در خصوص خرید تضمینی و مسائل و مشکلات این حوزه پرداختند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید