Iranian Agriculture News Agency

برگزاری دوره آموزشی با عنوان تکثیر و پرورش ماهیان خاوری در تبریز

دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان با عنوان تکثیر و پرورش ماهیان خاوری از سری دوره‌های آموزشی مصوب سال ۱۴۰۲ ویژه مدیران و کارشناسان گروه شیلات و آبزیان سازمان توسط گروه نوسازی و تحول اداری برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی با عنوان تکثیر و پرورش ماهیان خاوری در تبریز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی با کلیات پرورش ماهیان خاویاری، طرح‌های توسعه‌ای شیلات، معرفی گونه‌ها خاویاری به همراه احتیاجات غذایی آن‌ها، شرایط ویژه مزارع و استخرها و کلیاتی در خصوص استخرهای ذخیره در جهت به‌روز کردن اطلاعات کارشناسان بوده است.

جواد گوزلی مدیرشیلات سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در ابتدای این دوره مسائل مهم روز را به کارشناسان یادآوری کرد و برافزایش آگاهی و ارتقاء کیفیت دانش آن‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به بهره‌برداران و افزایش تولید و بهره‌وری تأکید کرد.

لیلا فرقدان احمدی رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز گفت: در راستای رفاه کارکنان محترم حتی‌المقدور سعی می‌شود محل برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان مانند دوره‌های بهبود مدیریت در محل سازمان باشد.

امسال در انتخاب دوره‌ها به‌طوری‌که در راستای نیازهای روز کارشناسان باشد حساسیت زیادی به خرج دادیم. توانمندسازی کارکنان و مدیران از اهم برنامه‌های گروه است که خوشبختانه برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید