Iranian Agriculture News Agency

تبریز میزبان دو نمایشگاه تخصصی کشاورزی و دام

بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری عصر (سه‌شنبه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

تبریز میزبان دو نمایشگاه تخصصی کشاورزی و دام

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، این نمایشگاه تا ۱۶ تیرماه و از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در سالن‌های پروین اعتصامی و امیرکبیر دایر است و تجار، بازرگانان و فعالان بخش کشاورزی و علاقمندان می‌توانند از آخرین تحولات و فناوری حوزه ماشین‌آلات کشاورزی در این محل بازدید کنند.

140 شرکت و واحد تولیدی از 18 استان شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز، همدان، فارس، مازندران، گیلان، گلستان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، خوزستان، کردستان، مرکزی و لرستان دستاوردها و ماشین‌آلات و تجهیزات خود را در زمینه‌های خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل و داروهای دامپزشکی، لوازم مرغداری‌ها و دامداری‌ها، آبزی‌پروری، زنبورداری، ادوات کشاورزی و کود به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی انجام پذیرفته بود در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نمایشگاه امسال نیز باهدف ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و ایجاد نمایندگی در استان آذربایجان شرقی با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان برپاشده است.

اکبر فتحی بیانا کرد: این نمایشگاه محلی برای تبادل بیشتر و به نمایش گذاشتن محصولات دانش‌بنیان نیز است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از برگزاری این نمایشگاه‌ها حمایت می‌کند و کشاورزان می‌توانند از این نمایشگاه به‌خوبی بهره‌برداری کنند.

فتحی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم تا توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های مربوط به ایجاد زنجیره ارزش را در این نمایشگاه در معرض دید عمومقرار دهیم تا بازدیدکنندگان در جریان ظرفیت‌های استان آذربایجان شرقی قرار گیرند.

وی بیان کرد: ازآنجایی‌که بخش کشاورزی یکی از حوزه‌های تولیدی و اقتصادی است و فعالان این بخش می‌توانند در تحقق شعار سال نقش‌آفرین باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید