Iranian Agriculture News Agency

رتبه اول جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بین 2700 دستگاه در سامانه انتشار

مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در قرارگاه جهاد تبیین و نشست شورای روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، به بیان موفقیت‌های این سازمان در یک سال گذشته در حوزه روابط عمومی پرداخت.

رتبه اول جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بین 2700 دستگاه در سامانه انتشار

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، وحید کاظم زاده در جلسه قرارگاه جهاد تبیین و شورای اطلاع‌رسانی روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان، مدیرکل روابط عمومی استانداری و نمایندگان خانه مطبوعات و انجمن روابط عمومی استان برگزار شد، گفت: در سال گذشته 35 جلسه قرارگاه جهاد تبیین در جهاد کشاورزی استان برگزار شد که از این تعداد، 31 جلسه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و چهار جلسه در سازمان جهاد کشاوزی استان برگزار شد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جهاد تبیین گفت: تبیین یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها است تا عملکرد دولت و نظام جمهوری اسلامی تببین شود.

کاظم زاده در خصوص موفقیت‌های کسب شده توسط روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: این اداره در سال گذشته با لوح تقدیر اهدایی از طرف وزیر جهاد کشاورزی و سخنگوی دولت به‌عنوان روابط عمومی برتر کشوری انتخاب شد.

سخنگو و مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص فعالیت این سازمان در سامانه پاسخگویی گفت: در این سامانه دو هزار و 700 دستگاه فعالیت دارند که سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با 9/0 روز کمترین زمان پاسخگویی را داشته است و با صد درصد پاسخگویی و بارگذاری هفت هزار و 700 سند بخش کشاورزی بیشترین میزان اسناد بارگذاری شده را پس از سازمان برنامه بودجه و وزارت نفت، به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در آبان ماه سال گذشته نیز استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح، روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی را به‌عنوان روابط عمومی برتر استان انتخاب کرد.

کاظم زاده با اشاره به انتخاب جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به‌عنوان غرفه برتر در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران در بین 31 استان و 56 مجموعه دولتی، گفت: سال گذشته برای اولین بار، شرکت در نمایشگاه به روابط عمومی محول شد که ما محصولات و توانمندی‌های هر شهرستان را در یک قفسه به نمایش گذاشتیم و با مفهوم 21 غرفه در یک غرفه، در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم که مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های آذرشهر، مرند، اهر و مراغه بیشترین همکاری را در برپایی غرفه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در این نمایشگاه داشتند. البته باید به این مسئله نیز اشاره کرد که سایر شهرستان‌ها نیز همکاری قابل توجهی در برپایی این غرفه داشتند.

مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با تشکر از همکاری رسانه ها در انعکاس اخبار و برنامه‌های این سازمان، گفت: از دیگر موفقیت‌های روابط عمومی سازمان کسب رتبه اول در انعکاس سفرهای استانی رئیس جمهور است که در آخرین سفر دو روزه وزیر محترم جهاد کشاورزی، گزارشی 120 صفحه‌ای جمع‌بندی کردیم و 320 لینک خبری در خصوص انعکاس خبری این سفر برای وزارت جهاد کشاورزی ارسال کردیم.

 وی خاطرنشان کرد: همچنین وزیر جهاد کشاورزی و کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات برای عملکرد موفق این سازمان در سامانه انتشار، با ارسال لوح و نامه‌ای از عملکرد این سازمان در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در سطح کشور تجلیل کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید