Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت:

روابط عمومی عشق، علاقه و انگیزه است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: عشق و علاقه و انگیزه باعث می‌شود تا کارکنان روابط عمومی سختی‌ها و ناملایمات آن را تحمل کنند.

روابط عمومی عشق، علاقه و انگیزه است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  اکبر فتحی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین و شورای اطلاع‌رسانی روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی که با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، عضو انجمن روابط عمومی جهان اسلام و استاد برتر روابط عمومی کشور و نمایندگان خانه مطبوعات و انجمن روابط عمومی استان برگزار شد، گفت: هر سازمانی برای انجام وظایف خود اجزای مختلفی دارند که در کنار یکدیگر به فعالیت مشغول‌اند تا آن سازمان بتواند وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهد.

وی ادامه داد: روابط عمومی عشق و علاقه و انگیزه است و اگر این عشق و علاقه را از روابط عمومی بگیرید دیگر چیزی از آن باقی نخواهد ماند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افزود: روابط عمومی در سازمان‌ها در سطح اداره باقی‌مانده است و جایگاه واقعی خود را در ساختار سازمانی ندارد. 

فتحی اضافه کرد: نمونه این نگاه را می‌توانیم در حوزه‌های علمیه ببینیم که از گذشته این مراکز از اعتبارات دولتی استفاده نمی‌کردند، در حالیکه بعد از انقلاب استفاده از این اعتبارات در دسترس بود اما این مراکز همچنان خودگران اداره می‌شوند زیرا کسی که به این مراکز می‌رود با عشق و علاقه وارد می‌شود.

وی بیان کرد: گزارش‌دهی و انعکاس فعالیت‌ها در سازمان را روابط عمومی انجام می‌دهد که این خود یک وظیفه مهم و دشوار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: گزارشاتی که روابط عمومی‌ها منعکس می‌کنند، عملکرد بخش‌های مختلف سازمان را برجسته می‌کند.

فتحی با قدردانی از همکاران روابط عمومی گفت: اگر تلاش‌ها و تبیین‌های روابط عمومی نبود همه فعالیت‌های انجام شده در سازمان، راکد، ابتر و بدون تاثیر باقی می‌ماند و مردم نیز تصور می‌کردند که هیچ اقدامی انجام نشده است و اهمیت روابط عمومی در آن است که تک تک لغات و نوع بیان آن‌ها نیز مهم است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید