Iranian Agriculture News Agency

برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی

ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در ششمین دوره انتخابات اعضای شوراهای سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی نزدیک هزار و دویست نفر از اعضای این سازمان که واجد شرایط شرکت در ششمین دوره انتخابات بودند شرکت کرده بودند.

  این انتخابات از ساعت نه صبح جمعه دوم تیرماه 1402در محل سالن شماره یک سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با رقابت بین پنجاه‌وشش نامزد برگزار و تا ساعت هفده عصر ادامه یافت که قابل‌ذکر است هجده نفر از مجموع هفتادوچهار نامزد تائید صلاحیت شده انصراف دادند که دور اول این انتخابات نوزده خردادماه برگزار شد که به علت نداشتن حدنصاب لازم به دوم تیرماه موکول شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای استان بعد از شمارش آراء 7 نفر که بیشترین آراء مأخوذه را کسب کردند ،که اسامی آن‌ها به شرح ذیل است:

1.  شهرام شفیعی  744 رأی

2.  فرامرز افشانی  484  رأی

3.  منوچهر رحمانی آقا 457 رأی

4.  سحر باصر کوچه باغ   441 رأی

5.  رضا انوری    440  رأی

6.  ایاز برنو     433  رأی

7.  نادر ابراهیمی خراجو   388  رأی

 نتایج قطعی انتخابات استان‌ها، مطابق ماده (۶۸) آیین‌نامه اجرایی قانون تأسیس، پس از تأیید هیئت نظارت بر انتخابات استان و هیئت نظارت مرکزی انتخابات اعلام می‌شود.

در این انتخابات هفت نفر بارأی اعضای سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به مدت چهار سال انتخاب شدند و علاوه بر اعضای مذکور دو نفر به نمایندگی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، یک نفر به نمایندگی از دانشگاه و یک نفر نیز از طرف اداره کل محیط‌زیست استان برای عضویت در شورا به‌عنوان اعضای انتصابی معرفی خواهند شد.

سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تشکلی غیردولتی است که از عمده اهداف آن می‌توان به ارتقای سطح دانش و اخلاق حرفه‌ای اعضا و تلاش جهت افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی با استفاده از توان علمی دانش‌آموختگان اشاره کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید