Iranian Agriculture News Agency

جهادگران الگوی ماندگار مدیریت جهادی بودند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: جهادگران الگوی ماندگار مدیریت جهادی بودند و عملکرد آن‌ها در عرصه‌های گوناگون بی نظیر بود.

جهادگران الگوی ماندگار مدیریت جهادی بودند

به گزارش خبرنگار ایانا در  آذربایجان شرقی،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نجفی در مراسم سالروز تشکیل جهاد سازندگی و بزرگداشت یاد و خاطره سردار جهادگر شهید حاج بهروز پورشریفی که در مرکز فرهنگی باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: طبق وعده قرآن آن عده از انسان‌هایی که به آن‌ها به خاطر ایمان واقعی و اعمال صالح حیات طیبه داده می‌شود نام و یادشان برای همیشه زنده است و عند ربهم یرزقون هستند.

وی اضافه کرد: در حیات طیبه مرگ و نیستی وجود ندارد و هر آنچه هست، وجود است.

وی در ادامه به سالروز تشکیل جهاد سازندگی به‌فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و آن را از موهبت‌های الهی بر ملت ایران به‌وسیله تیزبینی و روشن نگری حضرت امام دانست و گفت: خدمات جهاد سازندگی در محرومیت‌زدایی از روستاها و آبادانی و مهندسی و پشتیبانی جنگ و کارهای فرهنگی بی‌نظیر بود و اقدامات این نهاد انقلابی برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در خاتمه به نقش بی‌بدیل جهادگران در دفاع مقدس اشاره‌کرده و آن‌ها را الگوی ماندگار در مدیریت جهادی قلمداد کردند.

 روایت خاطرات شهید پورشریفی توسط هم‌زمان آن شهید بزرگوار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. در پایان مراسم نیز از نگاره شهید پورشریفی رونمایی و از خانواده این سردار شهید تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید