Iranian Agriculture News Agency

بیانیه تشکل‌های فراگیر در حمایت از نیکبخت

تشکل‌های فراگیر زیر بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای از محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی حمایت کردند.

بیانیه تشکل‌های فراگیر در حمایت از نیکبخت

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در قسمتی از این بیانیه آمده است:

«معرفی جهادگری مؤمن، انقلابی، باتجربه، دلسوز و فداکار از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی موج جدیدی از امیدواری برای تحول در بخش کشاورزی و توسعه روستایی را به وجود آورده است.

موفقیت جناب آقای محمدعلی نیکبخت برای تحول‌آفرینی در بخش کشاورزی از آنجا که در راستای اجرای تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) جهت تحقق مطالبات مردم در تأمین امنیت غذایی و از سوی دیگر متکی به حمایت و پشتیبانی ریاست محترم جمهوری و همچنین حمایت سراسری متخصصین، کارشناسان، و پیشکسوتان جهادگر به‌ منظور تحول در بخش کشاورزی است، درصورتی‌که با حمایت همه ‌جانبه و رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز عجین شود، پشتوانه ملی محکمی برای مدیریت و احیاء بخش کشاورزی با بهره‌گیری از فرهنگ و مدیریت جهاد خواهد بود تا ان شاء الله اسباب امید و اعتمادآفرینی برای ملت صبور و فداکار ایران در تحقق مطالبات آنان باشد.

امید و انتظار داریم که وزیر محترم با انتخاب مدیران کارآمد و تدوین و اجرایی نمودن برنامه‌های واقع‌گرایانه و تلاش خستگی‌ناپذیر جهادگرانه در عمل به انتظارات پاسخ مؤثر و همه‌جانبه بدهد. تشکل‌های زیر بخش کشاورزی استان همچنان بر میثاق جاودانه خود با انقلاب و رهبری در حمایت و همراهی با مدیرانی که خدمتگزار واقعی مردم و نظام اسلامی باشند، پایبند هستند.»

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید