Iranian Agriculture News Agency

تجلیل سرپرست وزارت جهادکشاورزی از روابط عمومی آذربایجان شرقی

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مسئول اجرای قانون و پاسخگویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی تقدیر کرد.

تجلیل سرپرست وزارت جهادکشاورزی از روابط عمومی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سید محمد آقامیری  سرپرست وزارت جهادکشاورزی با اهدای لوح تقدیر از زحمات وحید کاظم زاده به‌عنوان مسئول اجرای قانون و پاسخگویی سازمان جهاد کشاورزی  آذربایجان شرقی  در جهت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در سامانه برخط iranfoia.ir تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: «بی شک اجرای قانون انتشار و دسترسی به اطلاعات یکی از رویکردهای جدی برای ارتقاء سرمایه اجتماعی و همچنین راهبردی مبنایی برای پیشگیری از زمینه های بروز فساد اداری محسوب می گردد.

بدینوسیله از زحمات ارزشمند جنابعالی به منظور پاسخگویی به درخواست های مردمی در سامانه برخط iranfoia.ir که بر اساس نامه شماره ۱۴۰۲/۱۲۸۵۸۵ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ دبیر محترم کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات گزارش شده تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون شما را مسئلت می نمایم.»

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در سال 1401 و در میان 2700 دستگاه و سازمان‌های مشمول قانون متصل و فعال در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات رتبه نخست را از نظر تعداد اسناد منتشر شده و پاسخگویی 100 درصدی و در کمترین زمان از آن خود کرده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید