Iranian Agriculture News Agency

دیدار نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با خانواده شهید امنیت

نماینده ولی‌فقیه در وازت جهاد کشاورزی در جریان سفر به تبریز، با خانواده شهید امنیت «حسین اجاقی» دیدار کرد.

دیدار نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با خانواده شهید امنیت

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جریان سفر به تبریز با خانواده شهید امنیت «حسین اجاقی» دیدار کرد.

وی با برجسته دانستن مقام رفیع شهادت، جان دادن در مسیر خدا را بهترین نوع شیوه رسیدن به معبود دانست و ادامه داد: اجر شهدای این دوره بالاتر از ادوار گذشته است، این جوان فدای رهبر و فدای مردم شد.

در پایان این دیدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین  سید حسن ربانی با اهدا لوحی از خانواده این شهید گران‌قدر تجلیل کرد.

برادر بسیجی، حسین اوجاقی از کارمندان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان آذربایجان شرقی سال گذشته با ضربه چاقو توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

حسین اوجاقی متولد 1370 و فرمانده پایگاه علامه طباطبایی مسجد فاطمی تبریز، دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری و نیروی راهبری اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی بود. وی فرزند بهروز اجاقی بازنشسته اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی بود و مادر این شهید مدافع امنیت نیز کارمند بازنشسته امور مالی این اداره کل بود.

 اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نجفی مسئول نمایندگی حوزه ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی را همراهی کردند.

دیدار با خانواده جانبازان سنگر ساز بی سنگر، شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، غبارروبی مزار شهدا و جلسه مشترک با روحانیون جهاد و ناظرین ذبح شرعی از دیگر برنامه‌های نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سفر به آذربایجان شرقی بود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید