Iranian Agriculture News Agency

واکاوی پیام تاریخی امام راحل(ره) برای تشکیل جهاد سازندگی

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با واکاوی پیام تاریخی امام راحل(ره) برای تشکیل جهاد سازندگی، وحدت، مشارکت مردم و حضور روحانیت را از اصول مورد تاکید امام خمینی (ره) در این پیام تاریخی دانست.

واکاوی پیام تاریخی امام راحل(ره) برای تشکیل جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نجفی در مراسم افتتاح 46 پروژه بخش کشاورزی که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شد، ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت: امام راحل(ره) در پیام تاریخی که به مناسبت تشکیل جهاد سازندگی صادر کرد به موارد مهمی اشاره کردند که نیاز است تا در سالروز صدور این فرمان تاریخی به آن‌ها توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: در این پیام تاریخی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بر مشارکت مردم در سازندگی و امورات دیگر تأکید داشتند ما نیز باید به این مسئله توجه کنیم که اگر می‌خواهیم در انجام وظایف سازمان موفق شویم، باید همواره به جلب مشارکت مردم توجه ویژه داشته باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی وحدت را از دیگر نکات مورد تأکید امام خمینی(ره) در پیام تاریخی ایشان دانست و گفت: وحدت در همه امورات باید موردتوجه باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجفی افزود: سومین موردی که امام (ره) به آن تأکید داشتند مشارکت روحانیون در جهاد سازندگی است و به همین دلیل بود که روحانیون از ابتدا در بدنه جهاد سازندگی حضورداشته‌اند.

وی با قدردانی از مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مدیران سازمان در همه امور از قبیل مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، تأمین امنیت غذایی و همکاری فرهنگی با حوزه نمایندگی ولی‌فقیه عملکردی بسیار مناسب را داشته‌اند که باید از آن‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید