Iranian Agriculture News Agency

غبارروبی مزار شهدای سنگرسازان بی سنگر به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، مزار شهدای سنگرسازان بی سنگر و جهادگر آذربایجان شرقی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، مدیران و جمعی از همکاران این سازمان و ادارات تابعه و بسیجیان پایگاه 57 فجر سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی غبارروبی شد.

غبارروبی مزار شهدای سنگرسازان بی سنگر به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در  آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به همه فعالان این حوزه، نقش شهدای جهادگر در پیروزی جنگ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: جهاد سازندگی از اولین روزهای آغاز به کار خود در عرصه های گوناگون از محرومیت‌زدایی تا جبهه‌های جنگ تحمیلی حضوری فعال داشت و در هر کجا که حضور پیدا می‌کزذ، نتیجه‌ای جز موفقیت رقم نمی‌زد.

وی افزود: راه شهدای جهادگر چراغ راه ما در سازمان جهاد کشاورزی است و امیدواریم بتوانیم آنچنان که شایسته نام بزرگ این شهدای بزگوار است، یاد و خاطر آنها را گرامی بداریم.

جمع کثیری از مدیران، کارکنان و بسیجیان پایگاه 57 فجر سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و ادارات تابعه با حضور در مزار شهیدان انقلاب، جنگ تحمیلی و به خصوص شهدای جهاد سازندگی در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گرانقدر حضور یافته و با نثار فاتحه با این شهدای عظیم الشان تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره شهیدان ایران اسلامی را گرامی داشتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید