Iranian Agriculture News Agency

دیدار با جانبازان به‌عنوان شهدای زنده، سعادتی عظیم است

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سفر به استان آذربایجان شرقی با حاج نقی رمیتی جانباز جهادگر و از مدیران اسبق جهادسازندگی دیدار کرد.

دیدار با جانبازان به‌عنوان شهدای زنده، سعادتی عظیم است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، در این دیدار گفت: جانبازان شهدای زنده‌اند و دیدار با این شهدای زنده، ادای وظیفه و سعادتی عظیم است.

در ادامه این دیدار حاج نقی رمیتی جانباز ۶۵ درصد جهادگر و از مدیران اسبق جهاد سازندگی، خاطراتی از فعالیت‌های خود در جهادسازندگی و حضور در جبهه‌های دفاع مقدس را نقل کرد.

وی شور و شوق جهادگران جهادسازندگی در عملیات‌های دفاع مقدس را بی مانند توصیف کرد و گفت: سنگرسازان بی سنگر عنوانی برازنده جوانان جهادگر بود که در زیر آتش دشمن، با عشق و شور ولایی به خدمت می‌پرداختند و بسیاری از آن‌ها به فیض شهادت نائل شدند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان این دیدار اهدای لوحی از حاج نقی رمیتی جانباز جهادگر و از مدیران اسبق جهادسازندگی تجلیل کرد.

در این دیدار اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی را همراهی کردند.

 نقی رمیتی، متولد هفتم فروردین ۱۳۳۴ در تبریز است که بر اثر جراحت‌های متعدد در طول جنگ تحمیلی به فیض جانبازی نائل آمده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید