Iranian Agriculture News Agency

برپایی میز ارتباطات مردمی در راستای تحقق شعار دولت مردمی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: برپایی میز ارتباطات مردمی در راستای تحقق شعار دولت مردمی است.

برپایی میز ارتباطات مردمی در راستای تحقق شعار دولت مردمی

به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی، دیدار چهره به چهره و ملاقات مردمی رئیس، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های وابسته (شرکت غله، دامپزشکی، منابع طبیعی، خدمات حمایتی، پشتیبانی امور دام و تعاون روستایی) با مردم و بهره‌برداران شریف بخش کشاورزی انجام شد.

در این میز ارتباطات مردمی به مشکلات 52 نفر از مراجعین و بهره‌برداران بخش‌های مختلف  کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی رسیدگی شد.

در این میز ارتباطات مردمی ضمن بررسی مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان، دستورهای لازم برای حل این مشکلات صادر شد.

این برنامه که صبح امروز در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد، با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، معاونان و مدیران ستادی و مدیران دستگاه‌های وابسته همراه بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی بابیان اینکه برپایی میز ارتباطات مردمی در راستای تحقق شعار دولت مردمی و باهدف بررسی درخواست، مشکلات، نظرات و شکایات با حضور مردم، کشاورزان، بهره‌برداران و تولیدکنندگان در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد گفت: امروز فرصت مغتنمی است تا بتوانیم بیشتر در خدمت کشاورزان و بهره‌برداران بخش باشیم و درصدد رفع مشکلات و دغدغه‌های این قشر زحمتکش باشیم.

اکبر فتحی خاطرنشان کرد: میزهای ارتباطات مردمی فرصت خوبی است تا مردم، کشاورزان و بهره‌برداران مسائل و مشکلات خود را با مدیران استانی در میان بگذارند.

کمبود منابع آبی، درخواست برای احداث واحد‌های صنعتی و فرآوری، تقاضای تسهیلات بخش کشاورزی و مسائل امور اراضی از بیشترین موضوعاتی بود که در میز ارتباطات مردمی آذربایجان شرقی مطرح شد.

حجم ویدیو: 44.82M | مدت زمان ویدیو: 00:03:59
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید