Iranian Agriculture News Agency

کلنگ زنی پروژه ۵ هزار رأسی کشت و صنعت سراب

در سال مزین به شعار «مهار تورم و رشد تولید»، آئین کلنگ‌زنی پروژه ۵ هزار رأسی کشت و صنعت سراب، برگزار شد.

کلنگ زنی پروژه ۵ هزار رأسی کشت و صنعت سراب

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  در این مراسم  نعمت الله ترکی،  مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با ابراز خرسندی از ایجاد کشت و صنعت در منطقه شهرستان سراب به‌عنوان قطب لبنیات استان آذربایجان شرقی، گفت: در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب، شرکت‌های کشت و صنعت علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار به زنجیره تأمین شیر خام نیز کمک می‌کنند.

در ادامه عبدالامیر باروتکوب، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران نیز با اشاره به پتانسیل این منطقه و شرایط مطلوب آب و هوایی برای توسعه صنعت دامپروری، گفت: بی تردید توسعه صنعت دامپروری و ایجاد کشت و صنعت در این منطقه، مقدمات اشتغال‌زایی در حوزه‌های مختلف تولید، کشاورزی و صادرات را فراهم آورده و با ایجاد مشاغل جدید و تولید محصولات با کیفیت  پگاه، موجب رونق اقتصاد کشور و توسعه صادرات می‌شود.

یوسف داودی نماینده شهرستان سراب هم در این مراسم با ابراز خرسندی از سرمایه‌گذاری انجام شده در منطقه شهرستان سراب، از مساعدت ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و همکاری مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، قدردانی کرد.

سید جلال هاتف، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، گفت: احداث مجموعه کشت و صنعت سراب علاوه بر تأمین شیر خام صنعتی مورد نیاز این شرکت می‌تواند به توسعه صنعت دامپروری استان کمک کرده و با ایجاد زنجیره ارزش، سبد محصولات تولیدی این شرکت در راستای تأمین امنیت غذایی مردم و توسعه صادرات، تکمیل‌تر می‌شود.

این مراسم با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران،  نماینده شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سراب، مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران این شهرستان برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید