Iranian Agriculture News Agency

تشکیل میز ارتباطات مردمی در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، از آغاز به کار میز ارتباطات مردمی در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در آستانه دور دوم سفر ریاست جمهوری خبر داد.

تشکیل میز ارتباطات مردمی در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، محسن عسکری افزود: با عنایت به اینکه سفر دوم ریاست جمهوری را به استان خواهیم داشت در آستانه این سفر میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی برگرفته از دستورالعمل مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری تشکیل یافته است.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای استانی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: این ستاد،  از روز چهارشنبه تا جمعه، ۱۷ تا ۱۹ خرداد ماه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در تبریز، حدفاصل چهارراه لاله و میدان جهاد، سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در خدمت هموطنان است. بهره‌برداران و فعالان بخش کشاورزی می‌توانند برای طرح مسائل و مشکلات خود به این ستاد مراجعه کنند.

وی توضیح داد: با کد اختصاصی که در بستر سامد برای مراجعه کنندگان تعریف می‌شود و پیامکی که دریافت می‌کنند می‌توانند درخواست‌های مطرح شده خود در این میز ارتباطات مردمی را از این درگاه پیگیری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید