Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از 36 نفر از جهادگران فاتح خرمشهر و خانواده‌های شهدای آذربایجان شرقی

در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد آزادسازی خرمشهر و آیین تجلیل از فاتحان خرمشهر از 36 نفر از جهادگران فاتح خرمشهر و خانواده‌های شهدای آذربایجان شرقی تجلیل شد.

تجلیل از 36 نفر از جهادگران فاتح خرمشهر و خانواده‌های شهدای آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، شهرام شفیعی در حاشیه مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر که با شرکت جمعی از بسیجیان، ایثارگران، خانواده‌های شهدا و کارکنان سازمان جهادکشاورزی و ادارات تابعه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در روز دوشنبه 8 خرداد برگزار شد. 

آزادی خرمشهر را نقطه‌ای تکرار نشدنی و بی همتا در تاریخ دفاع مقدس دانست و گفت: رشادت‌های زیادی برای آزادی خرمشهر انجام گرفت و اگر این رشادت‌ها و برنامه‌ریزی‌های سنجیده برای طراحی یک عملیات منحصر به فرد نبود، آزادی این شهر از وطن ما محقق نمی‌شد. 

وی ادامه داد: الطاف الهی در آزادسازی خرمشهر بخشی است که نباید از آن غافل شویم و به همین خاطر بود که امام راحل (ره) فرمودند:«خرمشهر را خدا آزاد کرد» زیرا در کنار همه رشادت و برنامه‌ریزی‌ها این الطاف خفیه الهی بود که موجب آزادسازی خرمشهر شد.

شفیعی در پایان سخنان خود نقش جهادگران آذربایجان شرقی در آزادسازی خرمشهر را پر رنگ توصیف کرد و افزود: اغراق نخواهد بود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح‌ توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از 36 نفر از جهادگران فاتح خرمشهر  و خانواده‌های شهدای آذربایجان شرقی تجلیل شد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید