Iranian Agriculture News Agency

بازدید علمی مدیران استان مرکزی از پروژه‌های شیلاتی حاشیه رود ارس

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان جلفا از بازدید علمی و ترویجی مدیران استان مرکزی از پروژه ها و پتانسیل‌های شیلاتی حاشیه رود ارس در شهرستان جلفا خبر داد.

بازدید علمی مدیران استان مرکزی از پروژه‌های شیلاتی حاشیه رود ارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، رضا عباسی افزود: این بازدید با همراهی همکاران شیلات استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جلفا از طرح‌های پرورش ماهیان خاویاری، خانی و پرورش ماهی قزل آلای دقوقی در منطقه سیه رود و مجتمع گلخانه‌ای منطقه آزاد ارس در شهرستان جلفا به منظور ارتقا دانش آبزی‌پروران و تبادل اطلاعات یافته‌های تجربی کارشناسان شیلات و امور آبزیان در بین دو استان انجام شد.

وی بیان کرد: در این بازدید علمی و ترویجی درخصوص اهمیت مدیریت تغذیه و بهداشت، توجه به بهبود کیفیت آب در مزارع پرورش ماهی خاویاری و نقش آن در بازماندگی تولید، توسعه پایدار این صنعت، تولید گوشت و استحصال خاویار و نهایتاً موضوع بازار و صادرات آن در داخل و خارج کشور، تبادل اطلاعات بین مدیران کارشناسان در دو استان آذربایجان شرقی و مرکزی انجام شد.

  وی در پایان ضمن ابراز امیدواری خاطرنشان کرد: امید داریم با استفاده از تجربیات کسب شده و دستاوردهای علمی در این بازدید، گام مؤثری در جهت افزایش تولید آبزیان در استان آذربایجان شرقی برداشته شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید