Iranian Agriculture News Agency

آغاز فرایند بررسی صلاحیت پذیرفته‌شدگان آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی

مدیر هسته گزینش سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از آغاز فرآیند بررسی صلاحیت و جذب پذیرفته شدگان نهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرائی در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد.

آغاز فرایند بررسی صلاحیت پذیرفته‌شدگان آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی

 رضا صدقی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و شهدای سنگرسازان بی سنگر عنوان کرد: تاکنون تعداد 74 نفر از پذیرفته شدگان آزمون مذکور از طرف امور اداری سازمان و واحدهای تابعه به گزینش سازمان معرفی شده‌اند که پس از تشکیل پرونده، اخذ مدارک هویتی، تکمیل فرم‌های گزینش، انجام تحقیقات، مصاحبه و صدور رای، اسامی تایید صلاحیت شدگان به ادارات متبوع برای استخدام پیمانی ارسال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بازنشسته شدن تعدادی از همکاران گزینش در سنوات قبل و عدم جایگزین نیروی انسانی، این مدیریت با کمبود پرسنل مواجه است و این درحالی است که این حجم از پرونده در فرجه سه ماه باید تعیین تکلیف شوند.

وی آماری از عملکرد هسته گزینش سازمان در سال 1401 ارائه و ادامه داد: در سال 1401 تعداد 60 پرونده بدو ورود، تعداد 243 پرونده تبدیل وضع استخدامی، تعداد 10 پرونده تغییر شغل به مشاغل حساس، تعداد 58 پرونده تمدید قرارداد یا پیمان و تعداد یک پرونده انتقال و تعداد 86 پرونده نیابتی در مجموع 480 فقره پرونده کار شده که نشان‌دهنده حجم کاری بسیار بالای این هسته است.

اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری استان با 124 فقره پرونده بیشترین معرفی را در سال گذشته داشته است، از مسئولین سازمانی درخواست کرد با تامین نیرو و تکمیل پست‌های خالی، هسته گزینش را برای انجام مطلوب وظایف خود یاری کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید