Iranian Agriculture News Agency

یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند

یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند 14 اردیبهشت ماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) مرند از ساعت 10 الی 12 ظهر همزمان با حضور خواهران وبرادران برگزار می‌شود .

یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند در جلسه هماهنگی این مراسم که در محل فرمانداری شهرستان مرند برگزار شد، گفت: بار دیگر یاد و خاطره حماسه‌های پرافتخار سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی شهرستان مرند، سردار شهید حاج محمدحسن کسایی، سردار حاج بهروز پورشریفی و ۲۶ شهید جان برکف ارج می نهیم. به همین منظور مراسم معنوی بزرگداشت سرداران شهید و شهدای سنگرساز بی سنگر همزمان با حضور مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان مرند برگزار خواهد شد .

اسماعیل الهیاری، با تشکر از همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های شهرستان در برگزاری این مراسم گفت: با توجه به  تاکید حجت الاسلام نعمت زاده امام جمعه مرند و داوود عباسی فرماندار ویژه مرند، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه مخصوصاً جوانان تاثیر گذار است و می‌تواند مقام و منزلت این شهدای گرانقدر را به جامعه معرفی کند و در ادامه راه شهدا موثر واقع شود .

وی از همکاری و اطلاع رسانی اصحاب رسانه‌های محلی در امر انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان مخصوصاً یادواره سرداران شهید و سنگر سازان بی سنگر قدردانی کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: شهدای جهادگر و سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و تنها با توکل به خدا و همت و تلاشی بی پایان در برابر اشغالگران بعثی ایستادند.

اکنون نیز همه ما باید تمام توان خود را برای تحقق آرمان‌های شهدا در سنگر اقتصادی به کار بگیریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید