Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت:

یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر ، 21 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از برگزاری یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر در روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ‌ماه (ساعت 10 الی 12 ظهر) در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد.

یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر ، 21 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جلسه هماهنگی مراسم یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر در محل اداره کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس آذربایجان شرقی که با حضور سرهنگ گل‌ محمدزاده جانشین فرماندهی سپاه عاشورا برگزار شد ، نقش جهاد سازندگی را در محرومیت‌زدایی و دفاع مقدس بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: نقشی که جهادگران در سال‌های اولیه انقلاب و بعد از جنگ تحمیلی در حوزه محرومیت‌زدایی ایفا کردند، نقشی فداکارانه و منحصربه‌ فرد و تکرار نشدنی بود.

وی با اشاره به محرومیت روستاها در دوره حکومت ستم‌شاهی گفت: جهادگران برای رفع این محرومیت تلاش زیادی کردند و با شروع جنگ تحمیلی نیز به ندای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در جبهه‌های جنگ حضور یافتند. این حضور آن‌چنان مؤثر بود که امام راحل (ره) لقب «سنگر سازان بی سنگر» به آن‌ها اعطا کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افزود: تلاش خواهیم کرد با عنایت حضرت حق، مراسمی در شأن و منزلت شهدای سنگر سازان بی سنگر برگزار کنیم.

فتحی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم سال گذشته سنگر سازان بی سنگر گفت: امیدواریم امسال نیز حضور مردم در این یادواره، باشکوه و پررنگ باشد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید