Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر در گفت‌وگو با ایانا خبر داد:

افزایش ضریب مکانیزاسیون شهرستان اهر با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و جهادکشاورزی

تحویل ۲۴ دستگاه انواع ادوات کشاورزی و ۱۱ دستگاه کمباین به کشاورزان اهر

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر از افزایش ضریب مکانیزاسیون شهرستان اهر با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و جهادکشاورزی خبر داد.

افزایش ضریب مکانیزاسیون شهرستان اهر با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و جهادکشاورزی

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، گفت: به‌منظور افزایش ضریب مکانیزاسیون برای افزایش راندمان در بخش کشاورزی، با همراهی و مشارکت دست اندرکاران، 11 دستگاه کمباین از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون از طریق بانک کشاورزی و 24 دستگاه انواع ادوات کشاورزی از محل اعتبارات طرح جهش تولید در دیم‌زارها و با مساعی ارزشمند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بانک ملی تحویل بهره‌برداران شهرستان اهر شد.

وی افزود: مکانیزه کردن کشاورزی و استفاده از ادوات کشاورزی باعث می‌شود که در مرحله کاشت، بذر مصرفی کاهش، عملکرد و سرعت انجام کارها بسیار افزایش پیدا کند و استفاده از کمباین باعث به دست آوردن دانه از محصول با حداقل دانه‌های صدمه دیده و حداقل تلفات است. به همین دلیل کشاورزان می‌توانند زمان مضاعفی برای کار بر روی زمین‌های خود داشته باشند.

 نجفی ادامه داد: همچنین استفاده از این تجهیزات باعث می‌شود که کیفیت انجام کارها نیز بهتر شده و نتیجه نهایی آن افزایش عملکرد در واحد سطح خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید