Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت روز مهندس

دانش‌ بنیان شدن کشاورزی، رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی کشاورزی است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه روز مهندس را به تمامی مهندسین به ویژه مهندسین بخش کشاورزی و اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تبریک گفت.

دانش‌ بنیان شدن کشاورزی، رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی کشاورزی است

  به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، متن کامل پیام مهندس اکبر فتحی به شرح زیر می باشد:

پنجم اسفند که در تقویم ملی روز بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی و " روز مهندس " نامگذاری شده فرصتی است که از تلاش های بی شائبه و همت والای مهندسان متعهد و خدمتگزار قدردانی شود.

روز مهندسی یادآور دانشمندان فرهیخته در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است که با اندیشه های ناب خود الهام بخش بسیاری از فنون مهندسی در جهان امروز هستند . در این روز بزرگ نام و یاد همه مهندسینی را که در راه اعتلای انقلاب و نظام اسلامی مخلصانه و بدون هیچ چشم داشتی جان و مال و آبروی خویش را در عرصه های مختلف نبرد حق علیه باطل، چه در دوران آغازین انقلاب اسلامی و چه در 8 سال دفاع مقدس و چه در عرصه های سازندگی و بالندگی نظام اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه، با علمی نافع، دانشی الهی و خلاقیتی وصف ناپذیر تا صعود به قله های پیشرفت و جهانی شدن حکومت اسلامی صرف کرده اند گرامی داشته می شود. 

بدون شک رشد و توسعه بخش کشاورزی که یکی از محورهای اساسی توسعه اقتصادی بشمار می آید مرهون بهره گیری از ظرفیت و توانمندی مهندسین کشاورزی است و توسعه بیش از پیش بخش کشاورزی، محرک پیشرفت دیگر بخش های اقتصادی خواهد بود. ساماندهی تولید محصولات کشاورزی با همت مهندسین و نیروهای متخصص این بخش، نقش اساسی در توسعه پایدار بخش کشاورزی دارد همچنین مهندسین کشاورزی نقش بسیار مهمی در دانش بنیان کردن زیربخش های مختلف و اشتغالزایی در بخش کشاورزی دارند و باید گفت دانش‌ بنیان شدن کشاورزی، رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی کشاورزی است .

اینجانب با بزرگداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر مهندس به ویژه مهندسان جهادگر، فرصت را مغتنم شمرده از زحمات کلیه مهندسین عزیزی که پرتوان و پرتلاش، با عزت و غیرت در جهت سازندگی و آبادانی ایران کوشش می کنند به ویژه مهندسین پرتلاش بخش کشاورزی و خانواده بزرگ نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان که جهادگران عرصه تولید و امنیت غذایی کشور هستند قدردانی و سپاسگزاری کرده و با تبریک این روز، توفیقات روزافزون این قشر ارزشمند و پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت استان مخصوصاً به کشاورزان عزیز و زحمتکش از درگاه خداوند متعال خواستارم.

اکبر فتحی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی      

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید