Iranian Agriculture News Agency

اختتامیه جشنواره ورزشی دهه فجر سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد

تیم های حراست و امور اداری قهرمانان مسابقات فوتسال و والیبال خانواده بزرگ جهادکشاورزی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: پیشرفت و بالندگی جامعه نیازمند شادی و تندرستی است و ایجاد این شادی و تندرستی در قالب مسابقات ورزشی می تواند اتفاق افتد.

اختتامیه جشنواره ورزشی دهه فجر سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی دهه فجر سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی که در مجموعه ورزشی 27 خرداد برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه فجر و 29 بهمن گفت: تلاش های مدیریت توسعه و منابع سازمان در جهت برگزاری مسابقات ورزشی و استقبال و شرکت مدیریت ها و ادارات تابعه از این مسابقات قابل ستایش و قدردانی است. چرا که در زندگی پر هیاهوی شخصی، اداری و شهری که باعث دوری کارکنان از فعالیت های ورزشی می شود، فرصت ارزشمندی برای حفظ سلامتی و روحیه افراد و کارکنان به شمار می آید زیرا عمل به وظایف خود در قبال جامعه و تامین امنیت غذایی آن در وهله اول نیازمند سلامت تن و جسم است.

وی با بیان اینکه حماسه پرشور حضور مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه امسال موجب افزایش حلاوت و  شادی جشن های  انقلاب شد گفت: پیشرفت و بالندگی جامعه نیازمند شادی است و ایجاد این شادی در قالب مسابقات ورزشی می تواند اتفاق افتد. خواسته های نسل جوان امروز نیز نیاز به توجه به خانواده ها و روحیه و شادابی جامعه را نشان می دهد. برگزاری مسابقات و مناسبت های این چنینی می تواند در جهت توجه به این نیاز فرزندان و خانواده ها مفید و موثر واقع شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: نتایج این تلاش ها در حوزه خدمت به مردم نمایان خواهد شد. اگر بتوانیم افراد و کارکنان سالم و شادابی داشته باشیم در قبال جامعه نیز می توانیم خدمات مطلوب تری ارائه کنیم.

مدیر امور اداری ، رفاه و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد مبارک پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات ورزشی دهه فجر در سازمان جهادکشاورزی استان در 5 رشته­ آقایان فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و آمادگی جسمانی در 2 رده سنی و همچنین آمادگی جسمانی بانوان در 3 رده سنی برگزار شد افزود: در رشته فوتسال با حضور 17 تیم از معاونت ها، ادارات تابعه، مدیریت های سازمان و شهرستان ها با انجام 36 بازی، تیم های جهادکشاورزی شهرستان مرند، شرکت خدمات حمایتی استان، معاونت تولیدات دامی، مدیریت حراست به نیمه نهایی مسابقات راه یافتند که تیم مدیریت حراست مقام اول و معاونت تولیدات دامی مقام دوم را کسب نموده و تیم شرکت خدمات حمایتی استان مقام سوم را از آن خود کرد. تیم مدیریت بازرسی، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات نیز به دلیل بازی جوانمردانه به عنوان تیم با اخلاق مسابقات انتخاب شد. در رشته والیبال تعداد 8 تیم از معاونت ها، ادارات تابعه، مدیریت های سازمان و شهرستان ها رقابت داشتند که تیم امور اداری به کسب مقام اول و تیم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان به کسب مقام دوم  نائل شد. در رشته مسابقات شطرنج نیز آقایان فتح اله دشتی از مدیریت امور اراضی استان مقام اول و حسن ولی خانی از مدیریت شیلات مقام دوم و بابک بابایی از اداره کل منابع طبیعی استان مقام سوم را کسب نمودند. در رشته آمادگی جسمانی مردان در رده سنی بالای 20 سال آقایان مهدی پوری مقام اول، امین امین زاده مقام دوم و بهرنگ اسدی مقام سوم را از آن خود کردند و در رده سنی زیر 20 سال آقایان نیما رشتبری، امیرعلی پور احمدی و رضا پوری به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

ناصر رحیمی گفت: در رشته آمادگی جسمانی بانوان که در سه رده سنی در محل ورزشگاه 27 خرداد با مدیریت خانم لیلا فرقدان احمدی برگزار شد، 3 نفر از بانوان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید