Iranian Agriculture News Agency

حضور پرشور کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و ادارات تابعه در راهپیمایی ٢٢بهمن

حضور کشاورزان انقلابی و ولایتمدار آذربایجان شرقی با تراکتورهای مزین شده به پرچم ایران در جشن انقلاب

مراسم با شکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور برگزار شد و مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه نیز در این مراسم به صورت گسترده و پرشور حضور یافتند.

حضور پرشور  کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و ادارات تابعه در راهپیمایی  ٢٢بهمن

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این راهپیمایی که حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشت در گفتگو با خبرنگار ایانا در  آذربایجان شرقی گفت: در راهپیمایی 22 بهمن تبریز و سایر شهرستان های آذربایجان شرقی کشاورزان زحمتکش و خادمان و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه در سنگر انقلاب، با لبیک‌گویی به فرامین مقام معظم رهبری با حضور حماسی خود وحدت، همدلی و شعور انقلابی خود را به جهانیان نشان دادند.

 اکبر فتحی افزود: در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه با حضور خود نشان دادند که برای امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند تا نهال تنومند انقلاب پابرجا بماند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی های مردم این استان به ویژه جهادگران و سنگرسازان بی سنگر در هشت سال دفاع مقدس و دیگر عرصه های انقلاب، عنوان کرد: کشاورزان و بهره برداران و مردم خونگرم استان آذربایجان شرقی با شرکت پرشور در راهپیمایی ٢٢ بهمن نشان دادند که مردمی دوستدار نظام و ادامه دهنده راه امام و شهدا هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: امسال به پاس خدمات انقلاب اسلامی در روستاها جمعی از کشاورزان با تراکتورهای خود که با پرچم سه رنگ ایران اسلامی مزین شده بود به میدان دفاع از انقلاب آمدند و نشان دادند که همواره برای برافراشته شدن پرچم ایران در صحنه حضور می یابند و یاوه گویی های دشمنان را بی جواب نمی گذارند.

 فتحی از حضور غیرتمندانه مردم ، بهره برداران کشاورزی و کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در راهپیمایی ٢٢ بهمن قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید