Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

روز 22 بهمن نماد ظلم ستیزی، عدالت خواهی و همدلی مردم یک کشور در تاریخ

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای به مناسبت 22 بهمن ماه ، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد: 22 بهمن به نمادی از ظلم ستیزی، عدالت خواهی و همدلی مردم یک کشور در تاریخ مبدل شد.

روز 22 بهمن نماد ظلم ستیزی، عدالت خواهی و همدلی مردم یک کشور در تاریخ

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

 بسم الله الرزاق ذُو الْقُوَّةِ الْمَتِین.

 22 بهمن ماه، تنها یک تاریخ در تقویم بود تا اینکه سال 1357، این روز تقویم شمسی را به نمادی از ظلم ستیزی، عدالت خواهی و همدلی مردم یک کشور در تاریخ مبدل کرد.

 22 بهمن را مردمان ایران زمین در کنار یکدیگر رقم زدند اما سرچشمه ای که در این روز از سرزمین ایرانیان جوشیدن گرفت، بیش از 4 دهه است که عدالتخواهان و ظلم ستیزان سراسر جهان را سیراب می کند.

22 بهمن ماه در ابتدا یک روز بود اما رهبری خردمندانه روح خدا خمینی کبیر(ره) آن را به تحقق آیه شریفه إن الله لایغیر ما بقوم حتى یغیروا ما بأنفسهم مبدل کرد و ملت عزیز و شریف ایران را از تاریکی ها خارج کرد و به سوی روشنایی ها هدایت کرد.

22 بهمن ماه 1357 قبل از آنکه روز پیروزی یک انقلاب اسلامی باشد، هنگامه فیروزی یک انقلاب انسانی و اخلاقی است. انقلابی که فقرا را هم سنگ ثروتمندان کرد و برتری کاخ نشینان به کوخ نشینان را در هم شکست. انقلابی که زنجیر استبداد را از دست و پای ایران عزیز گشود، به 22 بهمن ماه 1357 نه از بعد ملی و منطقه ای، بلکه باید از نگاه بین المللی نگریست. چرا که در این روز، جوانان دلیر و پیران فهیم ایران عزیز، دوشادوش پیر پارسای خمین، علم استقلال و آزادی در جهان قطب زده آن روزگار برافراشتند و از میانه بلوای لیبرالیسم و کمونیسم، بانگ عدالت خواهی و معنوی گرایی اسلام سیاسی را برآوردند تا انسان ابزاری را به جایگاه راستین خود بازگردانند.

22 بهمن ماه شاید روزی تنها یک تاریخ بود، اما اکنون یاد و خاطر عزیزانی است که از آغوش پر مهر وطن پر کشیدند تا ایران اسلامی و نظام جمهوری آن را از شر بدخواهان مصون دارند. عصاره ای است که تلالو خاطرات سیلمانی ها، فخری زاده ها، باکری ها و کسایی ها، شفیع زاده ها و پورشریفی ها، همت ها، زین الدین ها و همه قهرمانان وطن را در برابر دیدگانمان زنده می کند.

خانواده سازمان جهاد کشاوری استان آذربایجان شرقی با گرامیداشت این روز تاریخ ساز و با درود بر روان پاک ایران عزیز و انقلاب اسلامی برای بیعت مجدد با آرمانهای معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با روحیه استکبار‌ستیزی همانند هر سال در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با همراهی بهره برداران بخش کشاورزی و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی حضوری پر شور خواهد داشت و از تمامی ملت فهیم و بصیر ایران دعوت می کند، در این راهپیمایی شرکت کنند تا امروز که دشمن بدخواه، خیال خام فتنه انگیری و آتش افروزی در سر دارد، با حضور حداکثری این نقشه های شوم را نقش بر آب گردد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید