Iranian Agriculture News Agency

آغاز عرضه میوه شب عید همراه با کالاهای رمضانیه از بیستم اسفند ماه

نگرانی برای تأمین کالاهای ضروری شب عید و ماه مبارک رمضان وجود ندارد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: از بیستم اسفند ماه همزمان با میوه شب عید عرضه کالاهای رمضانیه نیز آغاز خواهد شد.

آغاز عرضه میوه شب عید همراه با کالاهای رمضانیه از بیستم اسفند ماه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، اکبر فتحی با حضور در استودیوی خبر شبکه سهند در ساعت 19:30 و 23 در ارتباط با مدیریت و تنظیم بازار میوه شب عید گفت: امسال بر اساس رهنمودهای استاندار و تلاقی عید نوروز با ماه مبارک رمضان، تنظیم بازار محدود به میوه شب عید نبوده و کالاهای دیگری نیز عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: میوه شب عید امسال که شامل میوه پرتقال  و سیب است که توسط مباشر مدنظر، تامین و نخوه عرضه آن توسط شهرداری کلانشهر تبریز مشخص شده است و به امید خدا در بیست نقطه شهرستان تبریز و به تبع در شهرستان ها توزیع صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در ارتباط با دیگر کالاها که تحت عنوان کالاهای رمضانیه مشخص شده اند، گفت: این کالاها شامل شکر، تخم مرغ، مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد است که ان شاءالله از بیستم اسفند ماه همزمان با میوه شب عید عرضه خواهد شد.

فتحی با بیان اینکه نگرانی برای تأمین کالاهای ضروری شب عید و ماه مبارک رمضان وجود ندارد تاکید کرد: خوشبختانه از بابت تامین این کالاها هیچ مشکلی وجود ندارد و به اندازه کافی در این ایام توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرآیندهای اجرایی دو قلم کالا شامل پرتقال و سیب انجام شده و خرید توسط مباشر مربوطه انجام و اکنون در سردخانه‌ها نگهداری می‌شوند خاطرنشان کرد: طبق مذاکرات انجام شده با شهرداری تبریز، ۲۰ نقطه از شهر را برای عرضه در نظر گرفته‌ایم که از ۲۰ اسفند ماه توزیع آغاز می‌شود.

 

 

حجم ویدیو: 5.72M | مدت زمان ویدیو: 00:01:47
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید