Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی درخصوص اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تروریستی اعلام کردن نهادرسمی نظامی ایران، اقدامی بی‌سابقه و بدعتی خطرناک درحقوق بین‌الملل

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی درخصوص اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرده و تاکید نمود: تروریستی اعلام کردن نهاد رسمی نظامی ایران، اقدامی بی‌سابقه و بدعتی خطرناک در حقوق بین‌الملل وبرخلاف منشور سازمان ملل است.

تروریستی اعلام کردن نهادرسمی نظامی ایران، اقدامی بی‌سابقه و بدعتی خطرناک درحقوق بین‌الملل

به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، متن بیانیه کامل سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

نظام جمهوری اسلامی، نظام ارزشمند مقاومت متکی به مکتب الهی و ارزشهای انسانی است که در برابر دشمنان صف کشیده مردم شریف ایران اسلامی از آرمان‌های خود با قدرت دفاع می‌کند. بی شک، یکی از ارکان اصلی مقاومت در طول عمر با برکت نظام ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که به تعبیر رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) « اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود» .

 دولتهای استعمارگر اروپایی که مدعی مبارزه با تروریسم هستند به توصیه و تشویق دشمنان قسم خورده این مرزوبوم و به دلیل شدت عصبانیت از ناکامی‌های متعدد در رسیدن به اهداف شوم خود و از سر ناکامی در حمایت از اغتشاشات اخیر ایران، از آخرین تیرهای ترکش خویش استفاده کرده و با نابخردی تمام و زیرپا گذاشتن تمامی قوانین و مناسبات بین المللی، نهاد رسمی و ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست جعلی و بی اعتبار تروریسم خود قرار داده اند. 

اروپای ناتوان در تامین امنیت خود با پرورش و حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی و در راس آنها رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، امنیت خود را در ناامن نمودن کشورهای مظلوم جهان و منطقه غرب آسیا می داند، کشورهایی که با تمام توان تلاش کردند با همکاری برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی و با ابزار رسانه و ایجاد جنگ ترکیبی و اغتشاشات در کشورمان سرپوشی بر بحران‌های ایجاد شده در کشورهایشان بگذارند.

اروپا پس از شکست در ناامن ساختن ایران اسلامی و دور نمودن داعش از منطقه از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان منحصر‌بفرد‌ترین سازمان ضد تروریستی در منطقه و جهان، گوش به ‌فرمان داعش و رژیم کودک‌کش اسرائیلی بنا دارد سازمان مردمی وضد تروریستی سپاه را در لیست گروه تروریستی قرار دهد.

تروریستی اعلام کردن نهاد رسمی نظامی ایران، اقدامی بی‌سابقه و بدعتی خطرناک در حقوق بین‌الملل و برخلاف منشور سازمان ملل است.

اگرچه این اقدام خللی در ماموریت فرزندان انقلاب اسلامی و عزیزانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد و نشان دهنده ضعف و ناتوانی کشورهای اروپایی است، اما این اطمینان را مجددا می‌دهیم جهادگران و یادگاران سنگرسازان بی سنگر در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهند ماند و از دستاوردهای این نهاد ، ذیل رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت خواهند نمود.

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اقدام اخیر پارلمان اروپا و کشورهای اروپایی را محکوم کرده و حمایت کامل خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش موثر و سازنده آن در برقراری امنیت و آرامش کشور و منطقه ، اعلام داشته و مزید توفیقات فرماندهان و نیروهای ایثارگر سپاهی تحت فـرماندهی مقـام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا را از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید