Iranian Agriculture News Agency

همکاری جهاد کشاورزی با سپاه ناحیه هوراند در اجرای طرح های سازندگی در بخش کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هوراند از همکاری جهادکشاورزی با سپاه ناحیه هوراند در اجرای طرح های سازندگی در بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

همکاری جهاد کشاورزی با سپاه ناحیه هوراند در اجرای طرح های سازندگی در بخش کشاورزی

سیدرضا تاج الدینی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: به منظور هماهنگی و اجرای موفق طرح های کشاورزی و افزایش بهره وری جلسه ای با حضور فرمانده سپاه ناحیه هوراند در این مدیریت برگزار شد.

وی ادامه داد: در راستای استفاده بهینه از امکانات و اعتبارات و ظرفیت بسیج سازندگی و کارشناسان جهاد کشاورزی جهت توسعه بخش کشاورزی و محرومیت زدایی شهرستان ضروری است هماهنگی و همکاری لازم جهت پیشبرد اهداف سازمانی بین این دو نهاد صورت گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان افزود: در سالهای اخیر با همکاری سپاه ناحیه هوراند طرح های آب و خاک از جمله ایجاد جاده بین مزارع و کانال آبیاری عمومی اجرا گردیده است و امیدواریم در سال جاری و آینده ضمن استفاده از اعتبارات سازمانی از امکانات و اعتبارات بسیج سازندگی در بخش کشاورزی حداکثر استفاده را ببریم.

 تاج الدینی افزود: سپاه ناحیه هوراند در گام دوم انقلاب و در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین از تلاش های این مدیریت در اجرای ماموریت های بسیج تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید